Memang DIA Nak Bagi Rezeki


Terima kasih pada semua yang meluangkan masa mendoakan isteri saya baru-baru ini. Alhamdulillah kami dikurniakan anak yang ke 4 juga (perempuan). Isteri saya selamat melahirkan anak melalui pembedahan pada hari rabu jam 4.21 petang, 4.6 kg (besarnyaaa, kata rakan2 dakwah) Tepat waktu 2 minggu almarhumah ustazah Nazirah (Pembimbing isteri saya) kembali ke rahmatullah.

Moga zuriat ini juga akan menjadi solehah seperti pembimbing isteri saya almarhumah ustazah Nazirah.... Dan.. itulah pengganti serta pewaris kepada dakwah ISMA di bumi Kelantan ini insyaALlah.

Buat masa ini saya tidak dapat meletakkan lagi gambar anak saya yang ke 4. Disebabkan masa yang terbatas, ala kulli hal... moga Allah balas jasa semua atas doa yang dipanjatkan... Tahniah yang disampaikan, ziarah yang tak disangka,, panggilan yang tak putus-putus, juga sms yang bertalu-talu... jumpa lagi